Известие

Collapse
No announcement yet.

Двигател от 33 в 145/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Двигател от 33 в 145/6

    Първо да отбележа, че използвах търсачката и информацията която намерих беше доста оскъдна.

    Та директно на въпроса. Може ли двигателя 1.4-то от 33 да се мушне в 145/6 която също е била 1.4 боксер. Т.е. да си остане електрониката и всичко останало от 146-цата а да се ползва само желязото на 33-ката. Има ли някакви съществени пречки и имат ли коренни разлики тези двигатели. Кодовете на двигателите са различни(справка в аутодата), точно това буди съмнението ми.

    Имам нещо конкретно предвид, въпреки че зимата не е най-подходящия сезон за такива интервенции при неналичието на гараж. Въпроса ми все пак е по-скоро принципен.

    Благодаря ви за отговорите предварително. Ако някъде има таква тема и съм я пропуснал, моля да ме извините и да ми дадете просто линк към нея, а тази в последствие да бъде изтрита.

  • #2
    Здравей ! По принцип няма кой знае какви същественни разлики двигателя ляга с дребни преправки ! Трябва да си избереш кое да смениш компа или датчиците различни зададени параметри имат ! Колекторните тръби също трябва да се сменят , разни тръбички да се одължят и съмият колектор ще стои по ниско но това не е проблем ! Ти си прецени струва ли си двигатели има бол от квот си поискаш а за 33 са по рядки от 145 146 !
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

    Comment


    • #3
      Шибаш го директно,но сменяваш от стария всмукателния колектор,заедно с дросела.ТПС-а е с различна характеристика .За МАПа не знам,но това не е важно,ако искаш да си запазиш старата инсталация.Смяната на колектора се налага, и ако искаш да запазиш динамото от 145.По-добро е.На 33 също става,но с преправки,които не си заслужава да правиш,при положение,че имаш колектор от 145.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Благодаря ви за отговорите. До колкото разбрах слагам си желязото от моя накичено с датчиците и колектора от стария и всичко трябва да е ОК.

        Идеята е че на моята купето не е в особено добро състояние, а има евентуален вариант да взема една 146 с някакъв проблем в двигателя(не знам изобщо какъв, не съм я оглеждал под капака, а девойчето така и не можа да ми обясни какво и има). И заради това ми беше интересно дали става интервенцията, та ако е по-сериозен проблема да си метна моя двигател вътре.

        П.С. Предпочитам да си взема читава 33 и да оставя моята за донор разбира се, но всичко зависи от финансовото състояние и предлагането на пазара.

        П.П.С. Само да вметна, че не говоря за веднага и на момента, а за след известно време, че точно сега няма финанси за такива работи.

        Comment


        • #5
          Шайбата на каляновия вал е различна, шайбата на водната помпа също и ангренажния капак зад нея (при 145/6 се върти с 5 канален ремък) .Помпата на хидравликата е различна също, както и стойката под нея.
          Въобще най лесно е да вземеш голия мотор от 33 и да го накичиш с фабричните части на 146 и си готов.
          Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 00:33.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment

          Working...
          X